Fenerbahçe, 17 maç sonra kaybetti
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
MKE Ankaragücü mağlubiyetiyle kupaya veda eden Fenerbahçe tam 17 maç sonra mağlup oldu.

Son 5 Haber

Sergen Yalçın, Arda Turan'ı "Sakın bunu yapma!" diyerek uyardı

Beşiktaş'ta ayrılık! Emrecan Terzi bu kez bonservisiyle gitti

İşte Galatasaray'ın forvet planı: Icardi gidecek Omar Marmoush gelecek

Fenerbahçe, Vedat Muriqi'nin partnerini İngiltere'de buldu!

Fenerbahçe'nin gözden çıkardığı Dominik Livakovic için ezeli rakipten sürpriz hamle
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
AJANSSPOR - HABER
Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Emre Belözoğlu'nun ekibi Ankaragücü ile İsmail Kartal'ın yönetimindeki Fenerbahçe karşı karşıya geldi.
Eryaman Stadyumu'nda oynanan mücadeleyi ev sahibi Ankaragücü 3-0 kazanırken golleri; 10. dakikada Olimpiu Morutan, 33. dakikada Tasos Chatzigiovanis ve 87. dakikada Garry Rodrigues kaydetti. MKE Ankaragücü'ne kaybeden Fenerbahçe, 17 resmi maç sonra yenildi.
Nordsjaelland maçı sonrası mağlubiyet
Son mağlubiyetini UEFA Avrupa Konferans Ligi'nde 30 Kasım'daki Nordsjaelland karşısında 6-1'lik skorla yaşayan sarı-lacivertliler, daha sonraki 17 resmi maçını da kaybetmemişti.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...