Fenerbahçe, Topuk Yaylası'ndan ayrıldı..
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Fenerbahçe, Düzce Topuk Yaylası'ndaki kamp çalışmalarını tamamladı.

Son 5 Haber
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Fenerbahçe, Topuk Yaylası'ndan ayrıldı..
Düzce 18 Temmuz Stadı'nda İran'ın Zob Ahan takımıyla hazırlık maçı yapan ve rakibini 7-0 mağlup eden sarı-lacivertliler, karşılaşmanın ardından kara yoluyla İstanbul'a hareket etti.
Zob Ahan maçının ardından taraftarlarının yoğun ilgisiyle karşılaşan Fenerbahçeli futbolcular, takım otobüsüne binmeden önce hatıra fotoğrafı çektirdi, formalarını imzaladı.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...




