Fenerbahçe yöneticisi, Kabe-i Şerif'ten paylaştı
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
Son dakika spor haberleri... Fenerbahçe yöneticisi Ahmet Ketenci, Galatasaray'ın yenilgisi sonrası Kabe-i Şerif'ten paylaşım yaptı.

- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR-HABER
Süper Lig'in 29. haftasındaki derbide Beşiktaş, sahasında ağırladığı Galatasaray'ı 2-1 mağlup etti ve 2 maçlık mağlubiyet serisine nokta koydu. Mücadelenin büyük bir bölümünü 10 kişi oynayarak mağlup olan Galatasaray ise ligdeki şampiyonluk mücadelesinde kritik bir kayıp yaşarken bu sezon ligdeki ilk yenilgisini de almış oldu.
Fenerbahçe yöneticisi Ahmet Ketenci, Galatasaray'ın yenilgisi sonrası Kabe-i Şerif'ten paylaşım yaptı.
Kab-i Şerif'in fotoğrafını paylaştı
Fenerbahçe Yöneticisi Ahmet Ketenci, Galatasaray'ın Beşiktaş'a 2-1 yenildiği maçın ardından paylaşım yaptı.
Ahmet Ketenci, instagram'dan yaptığı paylaşımda Kab-i Şerif'in fotoğrafını paylaştı ve 'Elhamdülillah' yazdı.
İşte Ahmet Ketenci'nin paylaşımı:

Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler

A Milli Takım'ın ABD maçı muhtemel 11'i belli oldu!

İlhan Parlak'tan 2 haftada istifa kararı!

Aston Villa'dan Fenerbahçe'ye Ollie Watkins cevabı!

Anadolu Efes’te Larkin ayrılığının finansal detayları belli oldu!

Beşiktaş'tan Morten Frendrup için dev teklif!

Real Madrid'den Nico Paz planı!

Fenerbahçe Beko, Arturs Zagars ile yolları ayırdı

Iğdır FK'dan İtalyan orta sahaya teklif!

Ümraniyespor'dan stoper transferi! Prensipte anlaşma tamam

Tuğberk Tanrıvermiş, Malta takımı Hibernians'ın başına geçti

Aras Kargo, Beliz Başkır’ı transfer etti

UEFA'nın Fenerbahçe'ye kesti ceza belli oldu

Süper Lig'in yeni ekibi Çorum FK'de 3 ayrılık birden yaşandı

Andre Onana'da mutlu son! Teklifi kabul etti

Minnesota Timberwolves'tan LaMelo Ball'u transferi!
