"Fenerbahçe yöneticisi olsam bunu istemezdim" dedi, sebebini açıkladı!
Editör: Cem Ergün
Son Güncelleme /
Ünlü yorumcu Mehmet Demirkol, Süper Lig'de yarıda kalan Galatasaray-Adana Demirspor maçını değerlendirdi. Demirkol, "Fenerbahçe yöneticisi olsam istemezdim" dedi ve sebeplerini açıkladı.

Son 5 Haber
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
Adana Demirspor'un, Süper Lig'de Galatasaray'a konuk oldukları maçta sahadan çekilmesinin etkileri sürüyor. Ünlü yorumcu Mehmet Demirkol, Socrates Dergi YouTube kanalında yaşanılanları değerlendirdi.
"Ben uymazdım"
Mehmet Demirkol, sahadan çekilme kararı hakkında şu ifadeleri kullandı: "Adana Demirspor başkanının böyle bir kararı oldu. Bu bir başkan kararı. Ben teknik direktörün ya da oyuncuların yerinde olsam uymazdım. Başka türlü ele alınıyor. Genel bir protesto olarak ele alındığı için çoğu insan da doğru buluyor."
"Fenerbahçe yöneticisi olsam istemezdim"
Sözlerine devam eden Demirkol, "Mesela ben Fenerbahçe yöneticisi olsam bunu istemezdim. Belli mi olur? Gol olabilir, rakip kırmızı kart görebilir, yorulur... Hiçbir şey olmadı" dedi.
"Eskiden kolay kolay aklına gelmeyecek şey artık geliyor"
İstanbulspor'un da sahadan çekilmesini hatırlatan Mehmet Demirkol, "Bu ilk defa olmuyor. Geçen sezon oldu, İstanbulspor sahadan çekildi. Bu artık bir yöntem. Eskiden kolay kolay aklına gelmeyecek şey artık geliyor. Özellikle hesap vereceğin bir kongren yoksa. Takımın sahibiysen, kafana göre davranabiliyorsun" açıklamasında bulundu.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler

Milli takıma gol atmıştı, Trabzonspor gözüne kestirdi!

Galatasaray'da Jhon Duran gelişmesi! Bu sefer karar çıktı

Cristiano Ronaldo'dan Messi sorusuna şok yanıt!

İbrahim Hacıosmanoğlu: "Bizim tek üzüntümüz..."

Thomas Frank, Trabzonsporlu Oulai'ye övgüler yağdırdı

(ÖZET) Panama - Hırvatistan | Maç Sonucu: 0-1

Portekiz'den gövde gösterisi! Özbekistan'ı dağıttı

Liderlik maçında kazanan yok! İngilizler puan kaybetti

Icardi, Arjantin'de mahsur kaldı! Avukatı devreye girdi

Trabzonspor'da Gustavo Hamer yeniden gündemde!

Antalyaspor Başkanı Mustafa Ergün: "Yazıklar olsun bu şehre!"

(ÖZET) Kolombiya - Demokratik Kongo Cumhuriyeti | Maç Sonucu: 1-0

Almanya maçında sakatlanmıştı... Fildişi Sahili'nden Wilfried Singo açıklaması!

Acı haber! Didier Deschamps Fransa'ya dönüyor...

Kayyım tehlikesi vardı! Sivasspor'da başkanlık krizi çözüldü
