Fenerbahçe'den Beşiktaş - Galatasaray derbisi sonrası paylaşım!
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
Fenerbahçe Yöneticisi Sertaç Komsuoğlu, Beşiktaş-Galatasaray derbisi sonrası olay yaratacak bir paylaşım yaptı.

- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
AJANSSPOR - HABER
Galatasaray, Trendyol Süper Lig'in 28. haftasında Beşiktaş'ı deplasmanda 1-0 mağlup etti ve liderliği Fenerbahçe'den devraldı.
Fenerbahçe Yöneticisi Sertaç Komsuoğlu, Beşiktaş-Galatasaray derbisi sonrası paylaşım yaptı.
"Kendi işimizi kendimiz göreceğiz… Net!"
Sarı kırmızılı takımın, 1-0 kazandığı derbi sonrası Komşuoğlu sosyal medya hesabından, "Kendi işimizi kendimiz göreceğiz… Net!" ifadelerini kullandı.
Büyük beğeni
Fenerbahçeli yöneticinin bu paylaşımı sarı lacivertli taraftarlar tarafından beğeni yağmuruna tutuldu.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...




