Fenerbahçe'den Galatasaray'a mesaj: Buradayız! Adım adım geliyoruz
Editör: İsa Kethüda
Son Güncelleme /
Son dakika haberleri. Trendyol Süper Lig'in 20. haftasında deplasmanda Adana Demirspor'u farklı yenen Fenerbahçe, maç sonrası Galatasaray'a mesaj gönderdi.

Son 5 Haber

Avustralya ve Paraguay el ele son 32 turunda!

(GOLLER ve ÖZET) Türkiye - ABD | Maç Sonucu: 3-2

İZLE | Ve 24 yıl sonra Dünya Kupası'nda gol attık! Arda Güler'in golü

Semih Şentürk, canlı yayında Oğuz Çetin'e sitem etti: "Görev falan istemiyorum hocam!"

İsmail Yüksel: "Mental olarak iyi değiliz! Onurumuz ve gururumuz..."
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Trendyol Süper Lig'in 20. haftasında Fenerbahçe, deplasmanda karşılaştığı Adana Demirspor'u 4-0 mağlup etti.
Puan farkı 6'ya indi
Galatasaray'ın Hatayspor ile berabere kalmasının ardından Adana deplasmanında kazanan Fenerbahçe, puan farkını 6'ya indirdi.
Fenerbahçe'den Galatasaray'a mesaj
Sarı-Lacivertli takım, farklı kazanılan maç sonrası sosyal medya hesapları üzerinden Galatasaray'a mesaj gönderdi.
"Buradayız! Adım adım geliyoruz"
Mesajda, "Buradayız! Adım adım geliyoruz" ifadelerine yer verildi.

"Kadıköy'ü rakiplere dar edeceğiz!"
Fenerbahçe, sosyal medya hesaplarından bir paylaşım daha yaptı.
Paylaşımda, "90 dakika kol kola, omuz omuza Kadıköy'ü rakiplere dar edeceğiz! İnanın, bize bu yoldan geri dönüş yok!" ifadelerine yer verildi.