Ajansspor

Fenerbahçe'den taraftara teşekkür

Editör: Ajansspor

Son Güncelleme /

Fenerbahçe Kulübü, UEFA Şampiyonlar Ligi 3. ön eleme turu ilk maçında Shakhtar Donetsk karşısında sarı-lacivert takımı yalnız bırakmayan taraftarlarına teşekkür etti.

Haberin Kaynağı:
Ajansspor
Google NewsAbone OlOkunma Süresi: 26 sn
WhatsApp'ta PaylaşFacebook'ta PaylaşX'ta Paylaş
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
Fenerbahçe'den taraftara teşekkür
Fenerbahçe'den taraftara teşekkür

Fenerbahçe'den taraftara teşekkür

Kulüpten yapılan açıklamada, Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadı'nda oynanan maçta tribünlerin tamamını dolduran taraftarlara teşekkür edilerek, şu ifadelere yer verildi:

"Büyük bir coşkuyla takımımızı destekleyen taraftarımıza teşekkürlerimizi sunarız. 5 Ağustos 2015, Çarşamba günü Lviv'de oynanacak olan rövanş maçında da, siz sevgili taraftarlarımızdan beklentimiz 12. adam olarak bitmez tükenmez bir destekle, 'Çubuklu'yu sırtında terletecek eşsiz takımımıza destek olmanızdır.  Bu vesileyle, büyük Fenerbahçe'nin büyük taraftarlarına, her zaman, her yerde ve her koşulda takımımızın yanında olduğu için tekrardan teşekkür ederiz."

Bu videoya da göz atabilirsin

Sizin için önerilen haberler yükleniyor...