Galatasaray, Fenerbahçe ve Beşiktaş'ın Avrupa'daki kazancı belli oldu
Editör: Cem Ergün
Son Güncelleme /
UEFA Avrupa Ligi'nde mücadele eden Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş ve Konferans Ligi'nde yer alan Başakşehir'in şu ana dek elde ettiği kazançlar belli oldu.

Son 5 Haber

Hakan Safi, oy kullanırken yeni transferi açıkladı

Trabzonspor'dan yerli hamlesi! 1. Lig'in en değerlisi...

A Milli Kadın Voleybol Takımı, VNL'de Bulgaristan ile karşılaşacak

Aziz Yıldırım - Hakan Safi seçimi: Fenerbahçe kongresine damga vuran anlar!

Hakan Çalhanoğlu'nun menajeri açıkladı: "Anlaşma sağladık"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
Avrupa kupalarında mücadele eden temsilcilerimiz; Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş ve Başakşehir'in bu sezon elde ettikleri gelirler belli oldu. Avrupa serüvenine play-off turunda veda eden Trabzonspor'un da kazancı ortaya çıktı. İşte detaylar...
Temsilcilerimizin kazançları
Football Coefficient'in verilerine göre; market payı hariç tutulduğunda takımlarımızın bu sezon elde ettikleri toplam kazançlar şu şekilde:
Galatasaray - 12.6 milyon Euro
Fenerbahçe - 7 milyon Euro
Beşiktaş - 5.5 milyon Euro
Başakşehir - 3.8 milyon Euro
Trabzonspor - 1.2 milyon Euro
İngiliz damgası
Tüm kulüpler arasında en çok gelir elde eden takım ise 36.8 milyon Euro ile Aston Villa oldu. Bir diğer İngiliz ekibi Liverpool 36.5 milyon Euro ile ikinci olurken, Manchester City 34.8 milyon Euro'luk geliriyle üçüncü sırada kendine yer buldu.