Ajansspor

Galatasaray'da derbi mesai sürüyor! Beşiktaş'tan sonra Fenerbahçe...

Editör: Arif Can Yıldız

Son Güncelleme /

Süper Lig'in 29. haftasında Beşiktaş'a 2-1 mağlup olan Galatasaray'da Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Fenerbahçe ile oynayacakları derbi için hazırlıklar başladı.

Haberin Kaynağı:
Ajansspor
Google NewsAbone OlOkunma Süresi: 23 sn
WhatsApp'ta PaylaşFacebook'ta PaylaşX'ta Paylaş
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

AJANSSPOR HABER

Galatasaray, Süper Lig'de Beşiktaş'a karşı aldığı 2-1'lik mağlubiyetin ardından Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde Fenerbahçe ile deplasmanda oynayacağı derbinin hazırlıklarına yaptığı antrenmanla başladı.

Kemerburgaz Metin Oktay Tesisleri'nde Teknik Direktör Okan Buruk yönetimindeki antrenman dinamik ısınmayla başladı ve üç grup halinde 5'e 1 pas çalışmasıyla devam etti. Antrenman, koşu ve topa sahip olma çalışmalarının ardından çift kale maçla tamamlandı.

Galatasaray yarın saat 17.00'de yapacağı idmanla hazırlıklarını sürdürecek.

Bu videoya da göz atabilirsin

Sizin için önerilen haberler yükleniyor...