Galatasaray'da yüzler gülüyor! Futbolculara olan borçlar ödendi
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
Son dakika spor haberleri... Galatasaray'da kulüpteki herkese alacakları ödendi ve sarı-kırmızılı bir borçsuzluk dönemi daha atlattı.

- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
AJANSSPOR - HABER
Futbolculara, antrenörlere, futbolcu temsilcilerine ve kulüp çalışanlarına ödeme yapan Galatasaray, bir borçsuzluk dönemini daha atlattı.
Yüzler gülmeye başladı
Ayrıca geçtiğimiz sezondan kalan şampiyonluk primleri de futbolcuların hesaplarına geçirildi. Galatasaray'da yapılan ödemelerin ardından yüzler gülmeye başladı.
Hem maaş hem de prim ödemelerini alan sarı-kırmızılı oyuncuların keyfi yerine geldi.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...




