Ajansspor

Galatasaray'da yüzler gülüyor! Futbolculara olan borçlar ödendi

Editör: Orhan Gülek

Son Güncelleme /

Son dakika spor haberleri... Galatasaray'da kulüpteki herkese alacakları ödendi ve sarı-kırmızılı bir borçsuzluk dönemi daha atlattı.

Haberin Kaynağı:
Ajansspor
Google NewsAbone OlOkunma Süresi: 17 sn
WhatsApp'ta PaylaşFacebook'ta PaylaşX'ta Paylaş
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

AJANSSPOR - HABER

Futbolculara, antrenörlere, futbolcu temsilcilerine ve kulüp çalışanlarına ödeme yapan Galatasaray, bir borçsuzluk dönemini daha atlattı.

Yüzler gülmeye başladı

Ayrıca geçtiğimiz sezondan kalan şampiyonluk primleri de futbolcuların hesaplarına geçirildi. Galatasaray'da yapılan ödemelerin ardından yüzler gülmeye başladı.

Hem maaş hem de prim ödemelerini alan sarı-kırmızılı oyuncuların keyfi yerine geldi.

Bu videoya da göz atabilirsin

Sizin için önerilen haberler yükleniyor...