Ajansspor

Galatasaray'dan derbi sonrası Beşiktaş'a olay göndermeler

Editör: Orhan Gülek

Son Güncelleme /

Son dakika spor haberleri... Okan Buruk yönetimindeki Galatasaray, Beşiktaş'ı mağlup ettiği derbinin ardından flaş göndermelerde bulundu. İşte detaylar...

Haberin Kaynağı:
Ajansspor
Google NewsAbone OlOkunma Süresi: 33 sn
WhatsApp'ta PaylaşFacebook'ta PaylaşX'ta Paylaş
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

AJANSSPOR - HABER

Galatasaray, Trendyol Süper Lig'in 10. haftasında Beşiktaş'ı 2-1 mağlup ettikten sonra tek namağlup takım olarak kaldı.

Namağlup ünvanın tek sahibi oldu

Haftaya girerken Galatasaray dışında Beşiktaş ve Trabzonspor da namağluptu. Trabzonspor, Göztepe'ye yenilerek ünvanını kaybederken, Galatasaray da Beşiktaş'ı mağlup ederek bu ünvana sahip tek takım olarak kaldı.

Kanarya'dan sonra Kartal

Galatasaray, Beşiktaş'tan önce Fenerbahçe'nin de namağlup ünvanını bitirmişti.

Kanarya'dan sonra Kartal
Kanarya'dan sonra Kartal

"Namağlup takım yoktur, Galatasaray ile oynamamış takım vardır"

Galatasaray da maçtan sonra, "Namağlup takım yoktur, Galatasaray ile oynamamış takım vardır." paylaşımında bulundu.

İKİNCİ PAYLAŞIM

Galatasaray, Beşiktaş'ı simgeleyen 'kartal'ı tahteravallide gösteren bir paylaşım daha yaptı.

İNLETELİM TÜRKİYE’Yİ CİMBOMBOM DİYE!

Bu videoya da göz atabilirsin

Sizin için önerilen haberler yükleniyor...