Galatasaray'dan derbi sonrası Beşiktaş'a olay göndermeler
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
Son dakika spor haberleri... Okan Buruk yönetimindeki Galatasaray, Beşiktaş'ı mağlup ettiği derbinin ardından flaş göndermelerde bulundu. İşte detaylar...

- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
Galatasaray, Trendyol Süper Lig'in 10. haftasında Beşiktaş'ı 2-1 mağlup ettikten sonra tek namağlup takım olarak kaldı.
Namağlup ünvanın tek sahibi oldu
Haftaya girerken Galatasaray dışında Beşiktaş ve Trabzonspor da namağluptu. Trabzonspor, Göztepe'ye yenilerek ünvanını kaybederken, Galatasaray da Beşiktaş'ı mağlup ederek bu ünvana sahip tek takım olarak kaldı.
Kanarya'dan sonra Kartal
Galatasaray, Beşiktaş'tan önce Fenerbahçe'nin de namağlup ünvanını bitirmişti.

"Namağlup takım yoktur, Galatasaray ile oynamamış takım vardır"
Galatasaray da maçtan sonra, "Namağlup takım yoktur, Galatasaray ile oynamamış takım vardır." paylaşımında bulundu.
İKİNCİ PAYLAŞIM
Galatasaray, Beşiktaş'ı simgeleyen 'kartal'ı tahteravallide gösteren bir paylaşım daha yaptı.
İNLETELİM TÜRKİYE’Yİ CİMBOMBOM DİYE!




