Galatasaray'dan taraftara uyarı: "Atacağımız tek şey..."
Editör: Cem Ergün
Son Güncelleme /
Son dakika haberleri: Galatasaray'dan, derbininin başlamasına dakikalar kala Rams Park'ta bulunan taraftarlara uyarı anonsu yapıldı. İşte detaylar...

- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
AJANSSPOR - HABER
Derbi heyecanı geldi çattı. Dev karşılaşmanın başlamasına dakikalar kala, Galatasaray cephesinden taraftarlara uyarı anonsu yapıldı.
"Tahriklere karşı atacağımız tek şey..."
RAMS Park’ta, "Sahaya yabancı madde atmayalım. Tahriklere karşı atacağımız tek şey kahkaha olsun" anonsu yapıldı.
Bildiri dağıtıldı
Ayrıca maç öncesinde tüm seyircilere, karşılaşmada provokasyona gelmemeleri uyarısı taşıyan yazılı açıklamalar dağıtıldı. Sarı-Kırmızılı taraftarlara, sahaya yabancı madde atmamaları ve 90 dakika boyunca takımı desteklemeleri yönünde telkinlerde bulunuldu.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...




