Galatasaraylı yönetici, Osimhen'in transfer kararını bildireceği tarihi açıkladı
Editör: Özgür Koç
Son Güncelleme /
Galatasaray Sportif A.Ş. Başkan Vekili Abdullah Kavukçu, bonservisini almak istedikleri Nijeryalı yıldız Victor Osimhen'in durumuyla ilgili önemli açıklamalarda bulundu. İşte detaylar...

Son 5 Haber

(GOLLER ve ÖZET) Türkiye - ABD | Maç Sonucu: 3-2

İZLE | Ve 24 yıl sonra Dünya Kupası'nda gol attık! Arda Güler'in golü

Semih Şentürk, canlı yayında Oğuz Çetin'e sitem etti: "Görev falan istemiyorum hocam!"

İsmail Yüksel: "Mental olarak iyi değiliz! Onurumuz ve gururumuz..."

Vincenzo Montella, futbolculardan sahada görmek istediklerini açıkladı
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
Galatasaray'da Başkan Dursun Özbek, ikinci başkan Metin Öztürk, başkan yardımcısı Niyazi Yelkencioğlu, genel sekreter Eray Yazgan, yöneticiler İbrahim Hatipoğlu, Fatih Demircan, Ozan Bingöl Yurtsever, Timur Kuban, Emir Aral ile Sportif AŞ Yönetim Kurulu Üyeleri Abdullah Kavukçu ve Ömer Sarıgül, teknik direktör Okan Buruk’un da katılımıyla Kemerburgaz Metin Oktay Tesisleri'nde düzenlenen iftar yemeğinde bir araya geldi.
Galatasaray Sportif AŞ Başkan Vekili Abdullah Kavukçu, Nijeryalı yıldız Victor Osimhen'in takımdaki geleceğiyle ilgili önemli açıklamalarda bulundu.
"Osimhen nisan ayında bize kararını bildirecek"
Osimhen'in geleceğiyle ilgili nisan ayında karar vereceğini aktaran Kavukçu, "Osimhen’in gelmesi bir hayaldi. Geldi ve bizde oynuyor. Ocak ayında gideceği söylendi ama kaldı. Galatasaray’ı çok seviyor. Şu anda rakiplerimizin tek hayali. Biz masadayken rakiplerimiz de onu almak için çok uğraştı. İbrahim ağabey (İbrahim Hatipoğlu) ile onu getirmeyi başardık. Osimhen nisan ayında bize kararını bildirecek." dedi.

"Victor’un bonservisini almamız hayal değil"
Şu anda dünyanın 5 büyük takımı da Osimhen ile ilgilendiği kaydeden Abdullah Kavukçu, "Şampiyonluğa giderken Victor ile henüz kendisiyle bir şey konuşmadık. Bunu dillendirmenin anlamı da yok. Galatasaray çok büyük bir kulüp. Büyük olmasa Victor gelmezdi. Victor’un bonservisini almamız hayal değil. Bunu bence gözümüzde büyütmeyelim. Daha bize çok Victor’lar gelir. Yeter ki birlikte olalım. İnşallah daha iyilerini hep berabere başaracağız." şeklinde konuştu.