Gençler sessiz kaldı!
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Yeni sezon hazırlıklarının ilk etabını tesislerinde sürdüren Gençlerbirliği, İran ekibi Persepolis ile oynadığı hazırlık maçını golsüz tamamladı

Son 5 Haber

Fenerbahçe yıldızları bir bir bitiriyor! Larkin, Shields, Key...

Chris Richards: "Türkiye'nin bu kadar erken elenmesini beklemiyorduk"

Pulisic: "Son maç bizde gerçek bir kazanma mantalitesi oluşturdu"

Kenan Yıldız: "Avrupa Şampiyonası'nda en çok eleştirilen bendim"

Montella: "Futbolcularımız çok ağır eleştirilere maruz kaldı"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

Gençler sessiz kaldı!
Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri’nde oynanan karşılaşmayı Erkan Özdamar, Özgür Fatih Kalaycı ve Can Yamaç yönetti.
Müsabakanın tek tehlikeli atağı ilk yarının 10’uncu dakikasında yaşandı. Rakip kalecinin Stancu’yu ceza sahasında düşürmesiyle kazanılan penaltı atışını El Kabir kullandı. El Kabir’in vuruşunda meşin yuvarlak üst direğe çarparak oyun alanına dönünce Gençlerbirliği mutlak golden oldu.
Müsabaka her iki takımın kontrollü oyunuyla 0-0 sona erdi.Gençlerbirliği karşılaşmada; Ferhat Kaplan, Ahmet Oğuz, Ahmet Çalık, Ferhat Görgülü, Uğur, Martin (Dk.66 Soner), H.İbrahim, Dimitriadis, İrfan Can, Stancu ve El Kabir ile mücadele etti.
Başkent ekibi sezon hazırlıklarının ilk etap son antrenmanını yarın saat 09.00’da yapacak, iki günlük izinin ardından 19 Temmuz’da ikinci kamp dönemi için hava yoluyla Hollanda’ya gidecek.