Gençlerbirliği eksik çalıştı
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Spor Toto Süper Lig takımlarından Gençlerbirliği, sezon hazırlıklarını sürdürdü.

Son 5 Haber
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Gençlerbirliği eksik çalıştı
Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde, teknik direktör Stuart Baxter yönetiminde yapılan çalışma 90 dakika sürdü. Antrenmana koşuyla başlayan kırmızı-siyahlı futbolcular, pas çalışmasının ardından yarı sahada çift kale maç yaptı.
Başkent ekibinin antrenmanına tedavilerine devam edilen Doğa, Taylan ve Dimitriadis katılmazken, Antal takımdan ayrı koştu. Yarın izin yapacak kırmızı-siyahlı ekip, sezon hazırlıklarına 13 Temmuz Pazartesi günü devam edecek.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler

Montella: "Futbolcularımız çok ağır eleştirilere maruz kaldı"

Kenan Yıldız: "Avrupa Şampiyonası'nda en çok eleştirilen bendim"

Mauricio Pochettino: "Türkiye daha fazlasını hak ediyordu"

Fenerbahçe, Greenwood ile anlaştı! Marsilya dev teklifi reddetti...

Chris Richards: "Türkiye'nin bu kadar erken elenmesini beklemiyorduk"

(GOLLER ve ÖZET) İskoçya - Brezilya | Maç Sonucu: 0-3

(GOLLER ve ÖZET) Fas - Haiti | Maç Sonucu: 4-2

Fenerbahçe yıldızları bir bir bitiriyor! Larkin, Shields, Key...

Pulisic: "Son maç bizde gerçek bir kazanma mantalitesi oluşturdu"

McKenzie: "Türkiye'ye saygı duyuyoruz"

Fenerbahçe'den TFF'ye telefon!

Orlando City, Antoine Griezmann transferini açıkladı

Dirk Kuyt, yeniden Fenerbahçe'de!

Eski Süper Lig kulübü yöneticisinden kara paraya dikkat

Fenerbahçe taraftarının beklediği transfer gerçekleşti! Amara Diouf...
