Gençler'in yenisi imzayı attı!
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Yeni sezon hazırlıklarının yanı sıra transfer çalışmalarına devam eden Gençlerbirliği, İzlandalı Olafur Skulason ile 1 1 yıllık sözleşme imzaladı.

- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Gençler'in yenisi imzayı attı!
İzlanda Milli takım oyuncusu Skulason en son Belçika ekibi Z.Waregem’de forma giydi.
Skulason, Türkiye ligi ve Gençlerbirliği hakkında yarın arkadaşlarından olumlu görüşler aldığını ve burada olmaktan büyük mutluluk duyduğunu ifade ederek, “Kariyerimin en önemli noktası olarak gördüğüm Gençlerbirliği’nin başarısı için buradayım” dedi.
Olafur Skulason ikinci kamp etabı için bulunan Hollanda'da bulunan Gençlerbirliği'nin kadrosuna katılarak antrenmanlarına başladı.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...




