Gerrad golle başladı!
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Uzun yıllar Liverpool'da oynadıktan sonra 2014-15 sezonu sonunda ABD'nin Los Angeles Galaxy takımına giden İngiliz futbolcu Steven Gerrard, Amerikan Birinci Futbol Ligi'ndeki (MLS) ilk maçında gol kaydetti.

Son 5 Haber

Fenerbahçe yıldızları bir bir bitiriyor! Larkin, Shields, Key...

Chris Richards: "Türkiye'nin bu kadar erken elenmesini beklemiyorduk"

Pulisic: "Son maç bizde gerçek bir kazanma mantalitesi oluşturdu"

Kenan Yıldız: "Avrupa Şampiyonası'nda en çok eleştirilen bendim"

Montella: "Futbolcularımız çok ağır eleştirilere maruz kaldı"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

Gerrad golle başladı!
Altyapısına 9 yaşında girdiği İngiltere Premier Lig ekiplerinden Liverpool'un formasını 25 yıl giyen Gerrard, Los Angeles Galaxy'nin San Jose Earthquakes'i konuk ettiği 2015 MLS sezonundaki 22. maçında sahaya ilk 11'de çıktı.
Misafir ekip Earthquakes, Amarikwa'nın 22 ve 25. dakikalarda attığı gollerle Kaliforniya eyaleti derbisinde 2-0 öne geçti. Robbie Keane'nin 30. dakikadaki penaltıdan attığı golle farkı bire indiren Galaxy, 35 yaşındaki Gerrard'ın 37. dakikadaki golüyle soyunma odasına 2-2 beraberlikle gitti. Galaxy, Keane (64 ve 80), Lletget'in (90 2) kaydettiği gollerle sahadan 5-2 galip ayrıldı.
Maçta 88 dakika forma giyen Gerrard, MLS'in internet sitesinde yer alan açıklamasında, Galaxy'ye gelmesinin sebeplerinden birinin mümkün olduğunca uzun süre sahada kalmak olduğunu belirterek, "Yeniden bir çocuk gibi hissettim. Oyundan çıkmak istemedim. Olabildiğince fazla futbol oynamak istiyorum. Buraya gelmeden yalnızca kadroda ismi bulunan bir oyuncu olmamaya karar vermiştim. Hala enerjim var ve futbolu seviyorum" ifadelerini kullandı.