Ajansspor

Giresunspor, Abdul Basit ile anlaştı

Editör: Ajansspor

Son Güncelleme /

PTT 1. Lig ekiplerinden Giresunspor'da kulüp başkanı Mustafa Bozbağ, transfer çalışmaları kapsamında Ganalı forvet Abdul Basit Adam ile prensip anlaşmasına vardıklarını söyledi.

Haberin Kaynağı:
Ajansspor
Google NewsAbone OlOkunma Süresi: 32 sn
WhatsApp'ta PaylaşFacebook'ta PaylaşX'ta Paylaş
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
Giresunspor, Abdul Basit ile anlaştı
Giresunspor, Abdul Basit ile anlaştı

Giresunspor, Abdul Basit ile anlaştı

Bozbağ, yaptığı açıklamada, Abdul Basit Adam'ı bir süredir takip ettiklerini, oyuncunun, kadrolarına katmak istedikleri bir isim olduğunu kaydetti.

Abdul Basit Adam'ı Türkiye'ye getirerek İstanbul'da görüşme yaptıklarını ve el sıkıştıklarını  ifade eden Bozbağ, "Bu futbolcu, bir iki gün içinde takımın Erzurum kampına katılacak ve takımla çalışmalara başlayacak" dedi.

Bozbağ, dış transfer çalışmalarının sürdüğünü, teknik heyetin raporuna göre hareket edeceklerini kaydederek, "Erzurum kampına katılan iki Malili oyuncuyu denemeye aldık. Yine dış transferde görüştüğümüz ve beklettiğimiz bazı isimler var. Teknik heyetin Erzurum kampı sonrası vereceği rapora göre yabancı transferine yön vereceğiz" diye konuştu.

Bu videoya da göz atabilirsin

Sizin için önerilen haberler yükleniyor...