Ajansspor

Göztepe'de 10 oyuncuyla yollar ayrıldı

Editör: İsa Kethüda

Son Güncelleme /

Göztepe haberleri... Spor Toto 1. Lig takımlarından Göztepe 10 futbolcuyla yollarını ayırdığını açıkladı. İşte sarı-kırmızılı takımın yollarını ayırdığı isimler...

Haberin Kaynağı:
Ajansspor
Google NewsAbone OlOkunma Süresi: 29 sn
WhatsApp'ta PaylaşFacebook'ta PaylaşX'ta Paylaş
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

1. Lig ekiplerinden Göztepe, geçen sezon kadroda yer alan 6'sı kiralık olmak üzere 10 isimle yollarını ayırdı.

10 oyuncuyla yollar ayrıldı

Göztepe Kulübünden yapılan açıklamada, "2022-2023 sezon sonu itibarıyla sözleşmeleri sona eren Yasin Öztekin, Dino Arslanagic, Marko Mihojevic ve Tarık Çamdal'a ayrıca kiralık sözleşmelerinin sona ermesiyle birlikte kulüplerine geri dönen Emir Ortakaya, Ekrem Kılıçarslan, Ali Akman, Hikmet Çiftçi, Ajdin Hasic ve Emirhan Delibaş'a teşekkür ediyor, bundan sonraki kariyerlerinde başarılar diliyoruz." denildi.

Yeni sezon hazırlıkları başladı

Öte yandan Göztepe, dün gerçekleşen antrenman ile 2023-24 sezonu hazırlıklarına başladı.

Bu videoya da göz atabilirsin

Sizin için önerilen haberler yükleniyor...