Göztepe'den Galatasaray'a hakem göndermesi
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
Son dakika spor haberleri... Göztepe Kulübü, Galatasaray'ın maç sonu yaptığı paylaşıma cevap verdi.

Son 5 Haber

Kulüpler Birliği toplantısında neler yaşandı? Ertuğrul Doğan açıkladı

Yüksel Yıldırım: "Fenerbahçe, şampiyon olamazsa TFF kalmaz! En geç üçüncü haftada..."

(YAZILI ÖZET) Uruguay - İspanya | Maç Sonucu: 0-1

(ÖZET) Yeşil Burun Adaları, Dünya Kupası'nda son 32 turuna yükseldi!

Muslera, Dünya Kupası'nda öyle bir gol yedi ki! Bielsa oyundan çıkardı
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
AJANSSPOR - HABER
Trendyol Süper Lig'in 18. haftasında Galatasaray sahasında Göztepe ile karşı karşıya geldi. Mücadeleyi ev sahibi ekip 2-1 kazandı. Sarı-kırmızılıların gollerini Victor Osimhen (p) ve Yunus Akgün kaydederken; İzmir temsilcisinin tek golü ise Romulo'dan geldi.
Göztepe Kulübü, Galatasaray'a 2-1 yenildiği maçın ardından bir paylaşım yaptı.
"İstanbul güvende, rahat olun."
Göztepe'nin 3 Ocak'ta yaptığı paylaşıma yanıt olarak Galatasaray, "İstanbul güvende, rahat olun." paylaşımı yaptı.
"1 kişi eksik kalmış!"
Göztepe, Galatasaray'ın görselde kullandığı Mertens, Osimhen ve Yunus Akgün'ün yanına hakem Alper Akarsu'yu da ekleyerek "1 kişi eksik kalmış!" yazdı.

Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...