Hentbol Kadınlar Süper Ligi, oynanan dört müsabakayla başladı
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Hentbol Kadınlar Süper Ligi, oynanan dört müsabakayla başladı

Son 5 Haber

Fenerbahçe'den Amrabat takası! Cucho Hernandez için formül

Ali Koç, Milli Takım'ı yalnız bırakmadı

Galatasaray'da olağanüstü genel kurul toplantısı yarın yapılacak

RTÜK Başkanı Daniş'ten yayıncı kuruluşlara ve spor yorumcularına çağrı

Nihat Kahveci canlı yayında çılgına döndü, Montella'ya yüklendi: "Hala laf sokuyorsun!"
- Haberin Kaynağı:
- Anadolu Ajansı
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
ANKARA (AA) - Hentbol Kadınlar Süper Ligi 2023-2024 sezonu, bugün oynanan dört karşılaşma ile başladı.
Türkiye Hentbol Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, ligde oynanan dört maçın sonuçları şöyle:
Aksaray Belediyespor-Tekirdağ Süleymanpaşa: 26-34
Görele Belediyespor-Üsküdar Belediyespor: 34-31
Armada Praxis Yalıkavak-İzmir Büyükşehir Belediyespor: 38-24
Yenimahalle Belediyespor-Kastamonu Belediyespor: 34-41
Kadınlar Süper Ligi'nde ilk haftanın son maçı Anadolu Üniversitesi ile Bursa Büyükşehir Belediyespor arasında yarın oynanacak.
Erkekler Süper Ligi'nde ise ilk hafta maçları yarın ve 30 Ağustos Çarşamba günü oynanacak.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...