İstanbul Valiliği'nden Beşiktaş taraftarına kötü haber!
Editör: İsa Kethüda
Son Güncelleme /
Son dakika haberleri...Süper Lig'in 27. haftasında Ülker Stadyumu’nda oynayacak olan Fenerbahçe-Beşiktaş maşında misafir takım taraftarı alınmayacak...

Son 5 Haber

Galatasaray'da olağanüstü genel kurul toplantısı yarın yapılacak

RTÜK Başkanı Daniş'ten yayıncı kuruluşlara ve spor yorumcularına çağrı

Nihat Kahveci canlı yayında çılgına döndü, Montella'ya yüklendi: "Hala laf sokuyorsun!"

Alkışlar milli yıldıza! ABD - Türkiye maçında istatistikte maçın zirvesinde

ABD Teknik Direktörü Mauricio Pochettino, Türkiye maçının ardından isyan etti: "Ben mi yanlış anlıyorum"
- Haberin Kaynağı:
İstanbul Valiliği İl Spor Güvenlik Kurulu, Fenerbahçe - Beşiktaş maçına siyah-beyazlı taraftarların alınmayacağını açıkladı.
Konuyla ilgili Fenerbahçe Kulübü bir açıklama yaptı. Açıklamada şu ifadelere yer verildi:
Beşiktaş taraftarı Kadıköy'de yok
Beşiktaş ile 2 Nisan Pazar günü Spor Toto Süper Lig’in 27. haftasında Ülker Stadyumu Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi’nde oynayacağımız karşılaşma öncesinde İstanbul Valiliği İl Spor Güvenlik Kurulu tarafından alınan kararlar şu şekilde:
-İl Güvenlik Kurulu kararı gereği misafir takım seyircileri müsabakaya alınmayacağından dolayı, misafir tribün bloklarındaki koltuklar taraftarlarımız için satışa sunulacaktır.

-Son 365 gün içerisinde Beşiktaş A.Ş. logolu Passolig kartını iptal eden taraftarlara bilet satışı yapılmayacak, kombine kartlardan transfer bilet alımı engellenecektir.
-Son 24 saat dahil olmak üzere, Fenerbahçe A.Ş. logolu Passolig kartı olmayan taraftarlara bilet satışı yapılmayacaktır.
-Son 24 saat dahil olmak üzere, Fenerbahçe A.Ş. logolu Passolig kartı olmayan taraftarla kombine kartlardan bilet transferi yapılmayacaktır.
-Son 24 saat dahil olmak üzere, satışı yapılan tüm biletler transfere kapalı olacaktır.
-Son 24 saat dahil olmak üzere tüm kombine biletlere sadece 1 transfer hakkı verilecektir.