Kaan Ayhan: ''İki kere geldik, iki kere kazandık!''
Editör: Ali Bozkurt
Son Güncelleme /
Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final maçında Fenerbahçe, sahasında Galatasaray’a 2-1 mağlup oldu. Sarı-kırmızılılar bu sonuçla yarı finale yükseldi. Maçtan sonra Kaan Ayhan açıklamalarda bulundu.

Son 5 Haber

A Milli Futbol Takımı, yurda döndü! Hacıosmanoğlu'nun yüz ifadesi dikkat çekti

İstanbul bileti hazır! Fenerbahçe'nin yeni transferi geliyor

Acun Ilıcalı, Trabzonspor'un eski yıldızı için talimatı verdi: "Alın!"

Bursaspor, Lincoln Henrique transferini resmen bitirdi!

Kulüpler Birliği toplantısında neler yaşandı? Ertuğrul Doğan açıkladı
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final maçında Fenerbahçe, sahasında Galatasaray’a 2-1 mağlup oldu. Sarı-kırmızılılar bu sonuçla yarı finale yükseldi. Maçtan sonra Kaan Ayhan açıklamalarda bulundu. Detaylar...
''İki kere geldik, kazandık''
Maçı değerlendiren Kaan Ayhan: ''Çok mutluyuz. Taraftarlarımızı da mutlu etmişizdir umarım. İki maçta da buraya gelip bu kadar dominant bir şekilde iki galibiyetle ayrılmak tarihte bir ilk. Bu yüzden takım arkadaşlarım ile gurur duyuyorum. Hak ettik ve turu geçiyoruz.'' dedi.
''Gurur duyuyorum takımımla''
''Takım demek aslında 2-3 günde toparlayıp yeni oyuncularla daha zor bir derbide kazanıp takım adına olumlu şeyler. Gurur duyuyorum takımımla, bu takımda olduğum için de çok mutluyum.''