Ajansspor

Kayserispor topbaşı yaptı

Editör: Ajansspor

Son Güncelleme /

Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Kayserispor yeni sezon çalışmalarına başladı.

Haberin Kaynağı:
Ajansspor
Google NewsAbone OlOkunma Süresi: 26 sn
WhatsApp'ta PaylaşFacebook'ta PaylaşX'ta Paylaş
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
Kayserispor topbaşı yaptı
Kayserispor topbaşı yaptı

Kayserispor topbaşı yaptı

Kadir Has Tesisleri'nde toplanan futbolcular altyapı antrenörlerinden Hakan Ertürk yönetiminde ilk antrenmanını yaptı.

Sezonun ilk çalışmasında takımdan ayrılan oyuncuların çokluğu ve henüz hiç transfer yapılmamış olması nedeniyle 12 futbolcu katıldı.

Ertürk, burada gazetecilere yaptığı açıklamada, çalışmalara başladıklarını belirterek, yeni sezonun tüm takımlara hayırlı olması temennisinde bulundu.

Sözleşmesi devam eden futbolcularla topbaşı yaptıklarını dile getiren Ertürk, Kayseri temsilcisinin teknik direktör sorununu çözene kadar takımı kendisinin çalıştıracağını sözlerine ekledi.

Sarı-kırmızılı takım, yeni sezon hazırlıklarını yarın yapacağı çalışmalarla sürdürecek.

Bu videoya da göz atabilirsin

Sizin için önerilen haberler yükleniyor...