Kerem Demirbay'dan 8 numaraya transfer sitemi: "Kerem değil Kereminho oynasa..."
Editör: Özgür Koç
Son Güncelleme /
Galatasaray'ın 31 yaşındaki orta saha oyuncusu Kerem Demirbay, oynadığı bölge olan 8 numara transfer için çarpıcı ifadeler kullandı. İşte detaylar...

Son 5 Haber

İZLE | Ve 24 yıl sonra Dünya Kupası'nda gol attık! Arda Güler'in golü

Semih Şentürk, canlı yayında Oğuz Çetin'e sitem etti: "Görev falan istemiyorum hocam!"

İsmail Yüksel: "Mental olarak iyi değiliz! Onurumuz ve gururumuz..."

Vincenzo Montella, futbolculardan sahada görmek istediklerini açıkladı

(GOLLER ve ÖZET) Tunus - Hollanda | Maç Sonucu: 1-3
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
Galatasaray'ın orta sahası Kerem Demirbay, sarı-kırmızılıların gündeminde olan 8 numara transferi konusuyla ilgili Sportcell'e konuştu.
Takımda eksikler görüyor musun?" sorusuna, "Hayır" cevabını veren tecrübeli futbolcu, "Futbolda önemli olan takım arkadaşlarını tanımak. Ben mesela 10 tane tanıdığım isimle savaşa çıkmak isterim. Ya da 4 tane büyük isim aldın ama oynayacak mı bilmiyorsun, zaman gerekiyor. Buradaki Galatasaray kesinlikle birbirini tanıyor. Biz duyuyoruz, 'O gelmesi lazım, bu gelmesi lazım'. Taraftarımız bunu bekliyordu belki, medyada baskı yapıyor. Futbolda bu hep var. Gerçekçi olmak gerekirse biz kesinlikle birbirimizi tanıyoruz."
"Adım 'Kereminho' olsa..."
8 numara isteği umurumda değil. Kim gelirse gelsin formayı hediye etmem. Gelecek 8'in kendini sıkması lazım. Adım 'Kereminho' olsa o zaman 8 numara konuşulmazdı. Her zaman mücadelemi sürdürmeye devam edeceğim. Bence kadroda büyük bir eksikliğimiz yok.

"Bugün olsa yine Bundesliga'da oynarım"
Fiziksel açıdan kendime bakmaya devam ediyorum. Bugün olsa yine Almanya Ligi'nde forma şansı bulurum.
"İnşallah 5. yıldızı takarız"
Kaç sene Almanya'da oynadım, bir kere şampiyon olamadım. Galatasaray'a geldim şampiyon oldum. Çok da güzel oldu. İnşallah bir kere daha olurum da 5. yıldızı takarız.
Mourinho yorumu
Beni biliyorsunuz rakiplerin hepsine saygı duyarım. İster Mourinho olsun ister başka takımın herhangi bir kişisi olursa olsun hepsini ciddiye alırım.
