Konyaspor: "Kendi hatalarımızla goller yedik"
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
Son dakika spor haberleri... Konyaspor Teknik Sorumlusu Fatih Serkan Albayrak, Beşiktaş maçının ardından konuştu.

Son 5 Haber

2014 Dünya Kupası: Almanya'nın tarihi zaferi ve Brezilya'nın unutamadığı gece

Çaykur Rizespor'dan Mithat Pala açıklaması! Transfer...

Fenerbahçe'de Ali Koç ve Sadettin Saran dönemleri ibra edildi

Alexander Sörloth teklifi kabul etti! Yeni adresi...

Fenerbahçe'nin borcu açıklandı! İşte kulübün güncel mali tablosu
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
Trendyol Süper Lig'in 9. haftasında konuk olduğu Beşiktaş'a 2-0 yenilen TÜMOSAN Konyaspor'da teknik sorumlu Fatih Serkan Albayrak, karşılaşmada iyi mücadele ettiklerini ancak bireysel hatalardan yedikleri goller sonucunda mağlup olduklarını söyledi.
"Beşiktaş'ı galibiyetten dolayı tebrik ediyoruz"
Tüpraş Stadı'ndaki maçın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Albayrak, "Dengeli müsabaka olduğunu düşünüyorum. Yediğimiz goller, tamamen kendi hatalarımız nedeniyle. Birinde oyuncumuz topa gitmedi, diğerinde de penaltıdan gol yedik. Mücadele gücümüz iyiydi. Oyuncularımız ellerinden geleni yapmaya çalıştı. Keyifli bir müsabaka izlendiğini düşünüyorum. Beşiktaş'ı galibiyetten dolayı tebrik ediyoruz ve Avrupa kupalarında başarılar diliyoruz." ifadelerini kullandı.
Yetenekli oyunculara sahip olduklarını aktaran Fatih Serkan Albayrak, daha öz güvenli oynamaları gerektiğini sözlerine ekledi.