Manisaspor, Erman ile ön protokol imzaladı
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Manisaspor'da prensipte anlaşmaya varılan defans oyuncusu Erman Taşkın bugün 19 Mayıs Stadyumu Kulüp Yönetim Merkezi’nde Başkan Abdullah Mergen ile bir araya gelerek ön protokol imzaladı.

Son 5 Haber

Fenerbahçe yıldızları bir bir bitiriyor! Larkin, Shields, Key...

Chris Richards: "Türkiye'nin bu kadar erken elenmesini beklemiyorduk"

Pulisic: "Son maç bizde gerçek bir kazanma mantalitesi oluşturdu"

Kenan Yıldız: "Avrupa Şampiyonası'nda en çok eleştirilen bendim"

Montella: "Futbolcularımız çok ağır eleştirilere maruz kaldı"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

Manisaspor, Erman ile ön protokol imzaladı
Manisaspor'da prensipte anlaşmaya varılan defans oyuncusu Erman Taşkın bugün 19 Mayıs Stadyumu Kulüp Yönetim Merkezi’nde Başkan Abdullah Mergen ile bir araya gelerek ön protokol imzaladı.
Başkan Abdullah Mergen, Erman Taşkın ile her konuda anlaşmaya vardıklarını ifade ederek; "Erman ile çarşamba günü resmi sözleşmemizi de imzalayacağız. İhtiyacımız olan bir bölgeye daha transferimizi gerçekleştirdik." dedi.
Erman Taşkın, Manisaspor'da çıkış yakalamak istediğini ifade ederek; "Burada olmaktan dolayı büyük mutluluk duyuyorum." dedi.