Ajansspor

M'Bakata: "En azından 1 puanı hak ettik"

Editör: Orhan Gülek

Son Güncelleme /

Trendyol Süper Lig'in 20. hafta maçında Gaziantep FK, evinde Fenerbahçe'ye 1-0 mağlup oldu. Maç sonu Gaziantep FK'da Furkan Soyalp ile M'Bakata açıklamalarda bulundu.

Haberin Kaynağı:
Ajansspor
Google NewsAbone OlOkunma Süresi: 40 sn
WhatsApp'ta PaylaşFacebook'ta PaylaşX'ta Paylaş
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

AJANSSPOR - HABER

Trendyol Süper Lig'in 20. hafta maçında Fenerbahçe, deplasmanda Gaziantep FK'yı İrfan Can Kahveci'nin golüyle 1-0 mağlup etti.

Maç sonu Gaziantep FK'da Furkan Soyalp ile M'Bakata açıklamalarda bulundu.

Furkan Soyalp: "Hak ettikleri puanın bu olduğunu düşünmüyorum"

Gaziantep FK'da orta saha oyuncusu Furkan Soyalp, "80 dakika iyi durduk. Biraz daha Fenerbahçe baskılıydı ama elde ettiğimiz pozisyonları değerlendirebilirdik. Son 10 dakikada gol yedik. Hak ettikleri puanın bu olduğunu düşünmüyorum. Maalesef elimiz boş. Hatalarımızdan ders alarak devam edeceğiz." dedi.

M'Bakata: "İyi bir takıma karşı oynadık"

Gaziantep FK'nın sağk beki M'Bakata ise maç sonu şu ifadeleri kullandı:

"Serimize devam etmek istiyorduk. İyi bir takıma karşı oynadık. En azından 1 puanı hak ettik. Böyle büyük bir camiaya karşı pozisyon buluyorsanız etkili olmanız lazım."

Bu videoya da göz atabilirsin

Sizin için önerilen haberler yükleniyor...