Milli badmintoncular Bengisu Erçetin-Nazlıcan İnci çifti Polonya'da şampiyon oldu
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Milli badmintoncular Bengisu Erçetin-Nazlıcan İnci çifti Polonya'da şampiyon oldu

Son 5 Haber

A Milli Futbol Takımı, yurda döndü! Hacıosmanoğlu'nun yüz ifadesi dikkat çekti

İstanbul bileti hazır! Fenerbahçe'nin yeni transferi geliyor

Acun Ilıcalı, Trabzonspor'un eski yıldızı için talimatı verdi: "Alın!"

Bursaspor, Lincoln Henrique transferini resmen bitirdi!

Kulüpler Birliği toplantısında neler yaşandı? Ertuğrul Doğan açıkladı
- Haberin Kaynağı:
- Anadolu Ajansı
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
ANKARA (AA) - Milli badmintoncular Bengisu Erçetin ve Nazlıcan İnci, Uluslararası Polonya Turnuvası'nda çift kadınlarda altın madalya kazandı.
Türkiye Badminton Federasyonunun açıklamasına göre, milli sporcular Lublin kentindeki organizasyonda finalde İngiliz rakipleri Abbygael Harris-Annie Lado'yu 21-16 ve 21-10'luk setlerle 2-0 yenerek şampiyon oldu.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...