Ajansspor

Milli badmintoncular Bengisu ile Nazlıcan, Hollanda'da bronz madalya kazandı

Editör: Ajansspor

Son Güncelleme /

Milli badmintoncular Bengisu ile Nazlıcan, Hollanda'da bronz madalya kazandı

Haberin Kaynağı:
Anadolu Ajansı
Google NewsAbone OlOkunma Süresi: 17 sn
WhatsApp'ta PaylaşFacebook'ta PaylaşX'ta Paylaş
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

ANKARA (AA) - Hollanda Açık Badminton Turnuvası'nda milli sporcular Bengisu Erçetin ile Nazlıcan İnci, çift kadınlar kategorisinde bronz madalya elde etti.

Türkiye Badminton Federasyonunun açıklamasına göre Bengisu Erçetin-Nazlıcan İnci çifti, 's-Hertogenbosch kentinde düzenlenen organizasyonda, yarı finalde Danimarkalı Julie Finne Ipsen-Mai Surrow ikilisine 2-1 yenildi.

Milliler, bu sonuçla bronz madalyanın sahibi oldu.

Bu videoya da göz atabilirsin

Sizin için önerilen haberler yükleniyor...