Milli badmintoncular Bengisu ile Nazlıcan, Hollanda'da bronz madalya kazandı
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Milli badmintoncular Bengisu ile Nazlıcan, Hollanda'da bronz madalya kazandı

Son 5 Haber

Avustralya ve Paraguay el ele son 32 turunda!

(GOLLER ve ÖZET) Türkiye - ABD | Maç Sonucu: 3-2

İZLE | Ve 24 yıl sonra Dünya Kupası'nda gol attık! Arda Güler'in golü

Semih Şentürk, canlı yayında Oğuz Çetin'e sitem etti: "Görev falan istemiyorum hocam!"

İsmail Yüksel: "Mental olarak iyi değiliz! Onurumuz ve gururumuz..."
- Haberin Kaynağı:
- Anadolu Ajansı
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
ANKARA (AA) - Hollanda Açık Badminton Turnuvası'nda milli sporcular Bengisu Erçetin ile Nazlıcan İnci, çift kadınlar kategorisinde bronz madalya elde etti.
Türkiye Badminton Federasyonunun açıklamasına göre Bengisu Erçetin-Nazlıcan İnci çifti, 's-Hertogenbosch kentinde düzenlenen organizasyonda, yarı finalde Danimarkalı Julie Finne Ipsen-Mai Surrow ikilisine 2-1 yenildi.
Milliler, bu sonuçla bronz madalyanın sahibi oldu.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...