Milli muaythai sporcuları, Dünya Dövüş Oyunları'nda 3 madalya kazandı
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Milli muaythai sporcuları, Dünya Dövüş Oyunları'nda 3 madalya kazandı

Son 5 Haber

Fenerbahçe'den Amrabat takası! Cucho Hernandez için formül

Ali Koç, Milli Takım'ı yalnız bırakmadı

Galatasaray'da olağanüstü genel kurul toplantısı yarın yapılacak

RTÜK Başkanı Daniş'ten yayıncı kuruluşlara ve spor yorumcularına çağrı

Nihat Kahveci canlı yayında çılgına döndü, Montella'ya yüklendi: "Hala laf sokuyorsun!"
- Haberin Kaynağı:
- Anadolu Ajansı
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
ANKARA (AA) - Suudi Arabistan'da düzenlenen 2023 Dünya Dövüş Oyunları'nda muaythai branşında milli sporcular 3 madalya elde etti.
Türkiye Muaythai Federasyonunun açıklamasına göre, başkent Riyad'da yapılan oyunlara muaythai branşında 3 sporcuyla katılan milli takım, 1 altın ve 2 gümüş madalya kazandı.
Milli sporculardan Kübra Kocakuş altın madalyanın sahibi olurken, Bediha Taçyıldız ve Sercan Koç gümüş madalya aldı.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...