Milli tenisçi İpek Öz, Katar Açık'taki maça Türk bayrağıyla çıktı
Editör: Eren Tuncay
Son Güncelleme /
Katar Açık Tenis Turnuvası'nda mücadele eden milli sporcu İpek Öz, Kahramanmaraş merkezli depremler nedeniyle korta Türk bayrağıyla çıktı. İşte detaylar...

Son 5 Haber

Yeşil Burun Adaları, Dünya Kupası'nda son 32 turuna yükseldi!

Muslera, Dünya Kupası'nda öyle bir gol yedi ki! Bielsa oyundan çıkardı

(Yazılı Özet) Senegal - Irak Maç Sonucu: 5-0

(Yazılı Özet) Fransa - Norveç Maç Sonucu: 3-1

Kulüpler Birliği toplantısında gerilim: Fenerbahçe ve Samsunspor yöneticileri tartıştı
- Haberin Kaynağı:
- AA
Kadın Tenisçiler Birliği (WTA) tarafından Katar'ın başkenti Doha'daki Uluslararası Khalifa Tenis ve Squash Kompleksi'nde düzenlenen 2023 Katar TotalEnergies Açık Tenis Turnuvası tek kadınlar kategorisi ilk turu maçında, milli sporcu İpek Öz, Belaruslu rakibi Victoria Azarenka ile karşılaştı.
İpek Öz, özel davetle katıldığı başkent Doha'daki turnuvanın ilk turunda dünya eski 1 numarası, klasmanın 17. basamağındaki Belaruslu Victoria Azarenka ile karşılaştığı maça yaşanan deprem felaketine dikkat çekmek için Türk bayrağı ve siyah kurdele ile çıktı.
Karşılaşmayı 6-1'lik setlerle 2-0 kazanan Azarenka, ikinci tura yükseldi.