Milliler, İşitme Engelliler Dünya Güreş Şampiyonası'nda 6 madalya kazandı
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Milliler, İşitme Engelliler Dünya Güreş Şampiyonası'nda 6 madalya kazandı

Son 5 Haber

A Milli Futbol Takımı, yurda döndü! Hacıosmanoğlu'nun yüz ifadesi dikkat çekti

İstanbul bileti hazır! Fenerbahçe'nin yeni transferi geliyor

Acun Ilıcalı, Trabzonspor'un eski yıldızı için talimatı verdi: "Alın!"

Bursaspor, Lincoln Henrique transferini resmen bitirdi!

Kulüpler Birliği toplantısında neler yaşandı? Ertuğrul Doğan açıkladı
- Haberin Kaynağı:
- Anadolu Ajansı
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
ANKARA (AA) - Kırgızistan'da düzenlenen 5. Dünya İşitme Engelliler Gençler ve Yıldızlar Güreş Şampiyonası'nda milli sporcular 6 madalya kazandı.
Türkiye İşitme Engelliler Spor Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, başkent Bişkek'te düzenlenen organizasyonun ilk günü tamamlandı.
Organizasyonun ilk gününde grekoromen gençlerde Eren Uzun 77 kiloda altın, Kemal Yıldız 72 kiloda altın, Murathan Çimen 60 kiloda gümüş, Kemal Yurt 55 kiloda gümüş, Hamza Kurak 67 kiloda bronz madalya elde etti.
Gençler grekoromen kategorisinde takım olarak da gümüş madalya kazandı.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...