Milliler, İspanya'ya gitti
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Yıldız Kız Milli Basketbol Takımı, Avrupa Şampiyonası hazırlıkları kapsamında özel turnuvaya katılmak üzere İspanya'ya gitti.

Son 5 Haber

Fenerbahçe yıldızları bir bir bitiriyor! Larkin, Shields, Key...

Chris Richards: "Türkiye'nin bu kadar erken elenmesini beklemiyorduk"

Pulisic: "Son maç bizde gerçek bir kazanma mantalitesi oluşturdu"

Kenan Yıldız: "Avrupa Şampiyonası'nda en çok eleştirilen bendim"

Montella: "Futbolcularımız çok ağır eleştirilere maruz kaldı"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

Milliler, İspanya'ya gitti
Atatürk Havalimanı'ndan kalkan uçakla İspanya'nın Bilbao kentine giden milliler, turnuvada iki maç yapacak. Ay-yıldızlılar, 1 Ağustos'ta Almanya, 2 Ağustos'ta ise İspanya ile karşılaşacak.
Başantrenör Halil Demirbilek yönetimindeki Yıldız Kız Milli Takımı'nın kadrosunda şu oyuncular bulunuyor:
Öykü Taşkın (Antalya Koleji), Gülse Uğur (Beşiktaş), Zeynep Öykü Kalbisağde (Adana BOTAŞ), Zeynep Maden, Anıl Burcu Soysal, Zeynep Şevval Gül, Sina Ülbe (Fenerbahçe), Eda Şahin, Kübra Turan, Büşra Turan, Yağmur Kübra Taşar, Gizem Sakallı (Galatasaray).
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...