Milot Rashica, Beşiktaş'tan ayrılacak mı? Cevap verdi...
Editör: Ali Bozkurt
Son Güncelleme /
Beşiktaş'ın Kosovalı yıldızı Milot Rashica, hakkında çıkan ayrılık iddialarına sert yanıt verdi. "Beşiktaş'ta kendimi rahat hissediyorum" diyen Rashica, kulüpte kalacağını net bir dille ifade etti.

Son 5 Haber

Fenerbahçe'nin gözden çıkardığı Dominik Livakovic için ezeli rakipten sürpriz hamle

Trabzonspor, "Ürdünlü Messi" olarak bilinen Mousa Tamari'nin peşinde!

(GOLLER ve ÖZET) Çekya - Meksika | Maç Sonucu: 0-3

(ÖZET) Güney Afrika - Güney Kore | Maç Sonucu: 1-0

Mauricio Pochettino: "Türkiye daha fazlasını hak ediyordu"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Beşiktaş'ın başarılı kanat oyuncusu Milot Rashica, son günlerde sıkça gündeme gelen Transfer ve ayrılık söylentilerine yanıt verdi. 28 yaşındaki futbolcu, siyah-beyazlı kulüpte kalmak istediğini vurguladı.
''Beşiktaş ile iki yıl daha sözleşmem var''
Rashica yaptığı açıklamada, ''Beşiktaş ile iki yıl daha sözleşmem var. Şu anda orada kendimi rahat hissediyorum ve bir sorun yok.'' ifadelerini kullandı.
5 gol 12 asist
Siyah-beyazlı formayla geçtiğimiz sezon 41 resmi maçta görev yapan Rashica, 5 gol atıp 12 asist yaptı.
Sözleşmesi 2027’ye Kadar Devam Ediyor
Beşiktaş ile 2027 yılına kadar sözleşmesi bulunan Rashica’nın güncel piyasa değeri ise 7.5 milyon euro.