Mustafa Alper Avcı: ''Beşiktaş kadrosunda olsa onlar da fark yaratabilirdi''
Editör: Ali Bozkurt
Son Güncelleme /
Trendyol Süper Lig'in 35. haftasında Beşiktaş, sahasında karşılaştığı Adana Demirspor’u 4-1 mağlup etti. Maçtan sonra Mustafa Alper Avcı açıklamalarda bulundu. Detaylar...

Son 5 Haber

İZLE | Ve 24 yıl sonra Dünya Kupası'nda gol attık! Arda Güler'in golü

Semih Şentürk, canlı yayında Oğuz Çetin'e sitem etti: "Görev falan istemiyorum hocam!"

İsmail Yüksel: "Mental olarak iyi değiliz! Onurumuz ve gururumuz..."

Vincenzo Montella, futbolculardan sahada görmek istediklerini açıkladı

(GOLLER ve ÖZET) Tunus - Hollanda | Maç Sonucu: 1-3
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Trendyol Süper Lig'in 35. haftasında Beşiktaş, sahasında karşılaştığı Adana Demirspor’u 4-1 mağlup etti. Maçtan sonra Adana Demirspor'da teknik direktör Mustafa Alper Avcı açıklamalarda bulundu. Detaylar...
''İyi mücadele ettik ama kırılma anlarında…''
''Ali Yavuz’un sakatlanmasıyla değişikliğe gittik. Top bizdeyken istediklerimizi yapamadık. Beşiktaş taraftarına teşekkür ederim, oyuncularımızı alkışladılar. Tutunmaya çalıştık. Genç oyuncuların fazlalığı bu tip senaryolarla karşılaştırabiliyor. Bizim birkaç oyuncumuz Beşiktaş kadrosunda olsa onlar da fark yaratabilirdi. İyi mücadele ettik ama kırılma anlarında… Geliştirmemiz gereken yönlerimiz var. Mücadeleden dolayı mutluyum. Bir gün de fazla izin verdim.''