Ajansspor

Nihat Kahveci canlı yayın çılgına döndü, Montella'ya yüklendi: "Hala laf sokuyorsun!"

Editör: Arif Can Yıldız

Son Güncelleme /

Dünya Kupası'na veda eden A Milli Takım, grubun son maçında ABD'yi 3-2 mağlup etti. Eski milli futbolcu Nihat Kahveci, Teknik Direktör Vincenzo Montella'nın maç sonu açıklamalarına yoğun tepki gösterdi.

Haberin Kaynağı:
Ajansspor
Google NewsAbone OlOkunma Süresi: 56 sn
WhatsApp'ta PaylaşFacebook'ta PaylaşX'ta Paylaş
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

2026 FIFA Dünya Kupası'na veda eden A Milli Takım, D Grubu son hafta mücadelesinde ev sahibi ABD'yi 3-2 mağlup etti.

Karşılaşmanın ardından Kontraspor YouTube kanalında değerlendirmelerde bulunan eski milli futbolcu Nihat Kahveci, A Milli Takım Teknik Direktörü Vincenzo Montella'nın maç sonu açıklamalarına eleştiri yaptı.

"Montella'yı yarın yollarım"

İtalyan teknik adamın açıklamalarına sinirlenen Nihat Kahveci, "Yarın Montella'yı yollarım! Hala laf sokuyor. 'Yeni kalktık, maçı izlemedik' diyenlerin olduğu ortama getirdiniz. 'Fatih Hoca bunu dedi, Dünya Kupası'nı kazanmaya gidiyoruz, en karakterli jenerasyon, 62 şut attık, kader kısmet, Allah nasip etmedi' nedir ya bu kadar açıklama ya! Sabah 4'te kalkan insanlar vardı, meydanlara gitti iki maçta, bugün gidemediler, kimin yüzünden şimdi gidemediler! Yeter artık... Hala laf sokuyorsun, nerede ruhunu gösterdin!"

Vincenzo Montella, maç sonu açıklamalarında ne dedi?

ABD maçından sonra konuşan İtalyan teknik adam "Şuna çok inanıyorum; Kimi çağırdıysak; hepsi ilk 11 oyuncusu! 1. dakikada gol yedik, ne yaptığımızı bilen bir takım olmasaydık, bu maçı çeviremezdik. Bunu herkese gösterdik. İlk iki maçta da bu ruhu gösterdik ama futbolda bazen olmuyor!" ifadelerini kullandı.

Bu videoya da göz atabilirsin

Sizin için önerilen haberler yükleniyor...