OGM Ormanspor, deplasmanda Beşiktaş'ı 78-76 mağlup etti
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
OGM Ormanspor, deplasmanda Beşiktaş'ı 78-76 mağlup etti

Son 5 Haber

Profesyonel futbolcunun acı günü: Depremde eşi, çocuğunu kurtarmaya çalışırken hayatını kaybetti

Fatih Terim'den Milli Takım'a olay mesaj: Çalışmayana şans 'merhaba' demez

Wout Weghorst'un yeni takımı belli oldu! 2 yıllık imza

Kerem Aktürkoğlu özür diledi: Hakkınızı helal edin

Zaniolo için ipler gerildi!
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

OGM Ormanspor, deplasmanda Beşiktaş'ı 78-76 mağlup etti
Kadınlar Basketbol Süper Ligi'nin 12. haftasında OGM Ormanspor, deplasmanda Beşiktaş'ı 78-76 mağlup etti.
Salon: BJK Akatlar
Hakemler: İbrahim Altıntaş, Benhür İrcel, Ahmet Kemal Digilli
Beşiktaş: Epoupas 14, Kübra İmren Siyahdemir 10, Mitchell 22, Akhator 9, Bahar Çağlar 10, Melek Uzunoğlu, Esra Erden Atacan 8, Mircheva 3
OGM Ormanspor: Nilay Kartaltepe 2, Özge Kavurmacıoğlu 12, Mitchell 25, Rebekah 18, Aneika 17, Ruzickova 1, Damla Gezgin 3, Miray Şahin, Ladin Özel
1. Periyot: 15-18
Devre: 40-40
3. Periyot: 52-61
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...