Okan Buruk: ''Fenerbahçe kazanırsa 4 puanlık bir fark oluşuyor''
Editör: Ali Bozkurt
Son Güncelleme /
Süper Lig ekibi Galatasaray'da teknik direktör Okan Buruk, 3-3 beraberlikle sona eren Fatih Karagümrük maçından sonra açıklamalarda bulundu. Detaylar...

Son 5 Haber

İZLE | Ve 24 yıl sonra Dünya Kupası'nda gol attık! Arda Güler'in golü

Semih Şentürk, canlı yayında Oğuz Çetin'e sitem etti: "Görev falan istemiyorum hocam!"

İsmail Yüksel: "Mental olarak iyi değiliz! Onurumuz ve gururumuz..."

Vincenzo Montella, futbolculardan sahada görmek istediklerini açıkladı

(GOLLER ve ÖZET) Tunus - Hollanda | Maç Sonucu: 1-3
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR HABER
Spor Toto Süper Lig’in 31. haftasında Galatasaray, sahasında karşılaştığı Fatih Karagümrük ile 3-3 berabere kaldı. Karşılaşmadan hemen sonra Okan Buruk açıklamalarda bulundu. İşte Buruk'un açıklamaları ve detaylar...
''3 tane gol yedik. Buna üzülüyoruz''
Karşılaşmadan hemen sonra açıklama yapan Okan Buruk, ''Maça iyi başladık. Üstün başladık. Maçı da öyle bitirdik. Rakibimize oynama şansı vermedik. Verdiğimiz fırsatların 3'ü de gol oldu. Futbolun içinde bunlar var. Rakibin organizasyonu olmadan 3 tane gol yedik. Buna üzülüyoruz. Oyunun bütününde oynadığımız oyunu iyi yaptık. Genel olarak isteğimiz iyiydi.'' dedi.
''Fenerbahçe kazanırsa 4 puanlık bir fark oluşuyor''
Fenerbahçe maçının sorulması üzerine puan farkına değinen Buruk, ''Rakibi ikinci yarıda hiç çıkarmadık. 4'üncü golü bulabilirdik olmadı. Kaçırdığımız penaltı ve pozisyonlar vardı. Çok uzun bir takımdı. Ortalarda etkili olamadık. Şutu biraz daha düşünsek maçı kazanmak şansı ılabilirdi. Oyuncularım iyi oynadı. Taraftarımız yanımızdaydı. Fenerbahçe kazanırsa 4 puanlık bir fark oluşuyor. Bu istekle oyunu ortaya koyduğumuzda şampiyonluğa ulaşan taraf biz olacağız.'' dedi.
''Skor olarak kazanarak geliyorlar''
Beşiktaş maçını çıkacak olan Galatasaray'da teknik direktör Buruk, zorlu derbi hakkında yorumlarda bulundu. Buruk, ''Her maç zor, Beşiktaş'a karşı kendi sahasında oynamak zor. Derbilerin favorisi olmaz. Beşiktaş'ın yükselişi var. Skor olarak kazanarak geliyorlar. Onların da hedefleri var, bizim de hedefimiz var: Umarım keyifli bir maç olur.'' dedi.
''Icardi, takımla birlikte olacak''
Icardi'nin sonradan oyuna girme nedenini söyleyen Buruk, ''Icardi'yi kullanalım mı kullanmayalım mı diye düşündük. Bir sonraki maçta takımla birlikte olacaktır.'' dedi.