Ajansspor

Oturarak voleybolda da birinci olduk!

Editör: Ali Bozkurt

Son Güncelleme /

Oturarak Voleybol Erkek Milli Takımı, Slovenya'da düzenlenen 2024 Gümüş Milletler Ligi (SNL) final maçında Macaristan'ı 3-1 yenerek, şampiyon oldu.

Haberin Kaynağı:
Ajansspor
Google NewsAbone OlOkunma Süresi: 21 sn
WhatsApp'ta PaylaşFacebook'ta PaylaşX'ta Paylaş
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

AJANSSPOR HABER

Türkiye Voleybol Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, Oturarak Erkek Milli Takımı, Slovenya'da gerçekleştirilen Gümüş Milletler Ligi'nde beşinci ve son maçında Macaristan'ı 25-23, 25-16, 16-25, 25-17'lik setlerle 3-1 mağlup etti.

Tarihinde ilk kez Gümüş Milletler Ligi şampiyonu oldu

Organizasyonda oynadığı beş müsabakadan da galibiyetle ayrılan ay-yıldızlı takım, tarihinde ilk kez Gümüş Milletler Ligi şampiyonu oldu. Milliler, SNL'de 2021'de bronz, 2022’de ise gümüş madalya kazanmıştı.

Bu videoya da göz atabilirsin

Sizin için önerilen haberler yükleniyor...