''Oynamaya geldim''
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Sarı-Lacivertliler'in yeni stoperi Abdoulaye Ba, ilginç açıklamalar yaptı.

Son 5 Haber

Türkiye'nin Dünya Kupası'ndaki gol müziği ABD maçında ortaya çıktı

Çağlar, Kaan ve İrfan Can, Dünya Kupası’nda ilk kez oynadı

Arda Güler'den ABD maçında Montella'ya anlamlı destek!

Hollywood yıldızları akın etti! Türkiye-ABD maçına damga vuran isimler

Arda Güler'den eleştirilerle ilgili açıklama! "Tüm eleştirileri haklı buluyorum"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

''Oynamaya geldim''
Fanatik'in haberine göre; İlk olarak kendisiyle aynı soyadını taşıyan Demba Ba’ya değinen 24 yaşındaki oyuncu, “Onunla bu sene karşı karşıya gelmek isterdim. Bence Beşiktaş büyük bir golcüyü kaybetti” ifadelerini kullandı.
Abdoulaye Ba, Fenerbahçe’ye oynamak için geldiğini söyleyerek, “İlk 11’de olmak için savaşacağım. Bunu başaracağıma inanıyorum. Yedek kalmaya hiç niyetim yok” diye konuştu. Senegalli savunma oyuncusu, çok iyi bir futbolcu grubu olduklarını belirtti. Abdoulaye Ba son olarak taraftara değindi, “Arkamızda müthiş bir destek var. Lig başlayınca taraftarın coşkusu da artacaktır” dedi.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...