Ajansspor

Para badmintoncu Halime Yıldız, Avustralya'da gümüş madalya kazandı

Editör: Ajansspor

Son Güncelleme /

Para badmintoncu Halime Yıldız, Avustralya'da gümüş madalya kazandı

Haberin Kaynağı:
Anadolu Ajansı
Google NewsAbone OlOkunma Süresi: 28 sn
WhatsApp'ta PaylaşFacebook'ta PaylaşX'ta Paylaş
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

ANKARA (AA) - Avustralya'da düzenlenen uluslararası para badminton turnuvasında milli sporcu Halime Yıldız, SL3 tek kadınlar kategorisinde gümüş madalya elde etti.

Perth kentinde yapılan organizasyonda yarı finalde Ukraynalı Oksana Kozyna'yı 2-0 yenen Halime, finalde Endonezyalı Qonitah Ikhtiar Syakuroh ile karşılaştı.

Şampiyonluk maçında rakibine 2-1 yenilen milli badmintoncu, SL3 tek kadınlar kategorisinde ikinci oldu.

- Karışık çiftlerde bronz madalya

Turnuvada SL3-SU5 karışık çiftler kategorisinde Türkiye'yi temsil eden Halime Yıldız-İlker Tuzcu ikilisi, bronz madalya aldı.

Halime-İlker çifti, yarı finalde Kumar Nitesh-Thulasimathi Murugesan (Hindistan) ikilisine mağlup oldu.

Bu videoya da göz atabilirsin

Sizin için önerilen haberler yükleniyor...