Ajansspor

Pereira maçı değerlendirdi! O ismi övdü..

Editör: Ajansspor

Son Güncelleme /

Fenerbahçe Teknik Direktörü Vitor Pereira, Olympiakos karşısında alınan 3-2'lik galibiyetin ardından açıklamalarda bulundu.

Haberin Kaynağı:
Ajansspor
Google NewsAbone OlOkunma Süresi: 38 sn
WhatsApp'ta PaylaşFacebook'ta PaylaşX'ta Paylaş
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
Pereira maçı değerlendirdi! O ismi övdü..
Pereira maçı değerlendirdi! O ismi övdü..

Pereira maçı değerlendirdi! O ismi övdü..

Maç sonu açıklamarda bulunan Pereira, "Bizim için iyi bir test oldu. İyi organize olduğumuz bir karşılaşmaydı. Güzel bir akşam oldu. Kazanmak bizim için önemliydi ama halen yapmamız gereken şeyler var. Bizim için zor bir dönem başlıyor. Form ve uyum konusunda biraz eksiklerimiz var. Bunun dışında genel olarak takımın performansından memnunum." dedi.

Takımın üçüncü golünü kaydeden Uygar Mert Zeybek'in performansını da değerlendiren Pereira; "Uygar çok kaliteli genç bir oyuncu. İlerleyen dönemlerde kendisini çok daha fazla geliştireceğini düşünüyorum. Adım adım çalışarak yoluna devam etmesi gerekiyor. Biz de onun gelişimine katkı yapmak için elimizden geleni yapacağız. Öğrenme kapasitesine bağlı olarak kendisini geliştirecektir. Onu güzel bir geleceğin beklediğini düşünüyorum." şeklinde konuştu.

Bu videoya da göz atabilirsin

Sizin için önerilen haberler yükleniyor...