"Samimiyetsiz açıklamalar beni üzdü"
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Mete Vardar, Beşiktaş'ta futbol şubesinin kapatılmasıyla ilgili önemli açıklamalar yaptı.

Son 5 Haber

Orkun Kökçü'den maç sonu mesajı: 'Çok şey denebilir ama zamanı değil'

Avustralya ve Paraguay el ele son 32 turunda!

(GOLLER ve ÖZET) Türkiye - ABD | Maç Sonucu: 3-2

İZLE | Ve 24 yıl sonra Dünya Kupası'nda gol attık! Arda Güler'in golü

Semih Şentürk, canlı yayında Oğuz Çetin'e sitem etti: "Görev falan istemiyorum hocam!"
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor

"Samimiyetsiz açıklamalar beni üzdü"
Radyospor'da Özgür Sancar'ın canlı yayın konuğu olan Vardar, "Konu 10-15 gündür gündemde. Bu zaman içerisinde konuyu ne ikinci bir kez başkan ya da ikinci başkanımızla istişare etmedik. Biz Vardar ailesi olarak gururlu insanlarız. Beşiktaş bizim için en değerli varlıklarımızdandır. Ama son dönemde olanlar beni üzdü. Duygularımı paylaşmak istedim. İfadelerimi kamuoyu değerlendirsin. Belirli bir dönem sonra başkanımız ifade etti, yeni bir yönetim olacak. Biz o yönetimde oluruz olmayız. Ben en kötü ihtimalle aldığım iki tane loca var. Oraya gider, formamı giyer desteğimi veririm. Ama son dönemde samimiyetsiz açıklamalar beni üzdü. Ofisimi gelenler bir şeyler anlatmaya çalıştı. Ama ben bu verilen kararı anlamadım. Kurumsallık ne demek belki önümüzdeki dönemde öğreneceğiz. Artık daha fazla konuşmanın anlamı yok. Ben kendimi Beşiktaş'a borçlu olarak kabul ediyorum. İnşallah gün gelir daha fazla borcumuzu ödeme şansı yakalarız" dedi.
"7 AY HİÇBİR FİKRİMİZ UYUŞMAMASINA KARŞIR BEŞİKTAŞ İÇİN BİRLİKTE ÇALIŞTIK"
Şenol Güneş'in gelmesinde kendisinin de az da olsa gayreti olduğunu belirten Vardar, "Hepimiz ona destek olmalıyız. Gerçekten çok önemli bir teknik direktörü kazanmış olduk. Ben kendisiyle her gün görüşüyorum. Benim istifam söz konusu olamaz. Yedek üyeyim. İstifa söz konusu değil. Belirli basın organları bu konuyu ısrarla işlemeye çalışıyor; ama bu yanlış. Artık söylenecek bir şey yok. Kurumsallık ne demekmiş öğrenme şansımız olacak. Kimlerin ne kadar katkı sağladığını herkes görüyor. Ahmet Nur Çebi’nin o basın toplantısında 16-17 kez teşekkür etti. Ben de kendisine teşekkür ediyorum; ama bu şahsi bir mücadele değil. Biz Beşiktaş için mücadele ettik. Bir Beşiktaşlının Beşiktaşlıya teşekkür etmesine gerek yok. Ben o basın toplantısının ne anlama geldiğini anlayamadım. Kendisine sorarsanız, her halde ifade edecektir. 7 ay hiçbir fikrimiz uymamasına rağmen ortak fikrimiz Beşiktaş olduğu için bütün kararları beraber alma noktasında hareket ettik. Gerçekten daha fazla konuşmak istemiyorum” ifadelerini kullandı.