Ajansspor

Şanlıurfaspor'da 'faiz' krizi

Editör: Ajansspor

Son Güncelleme /

Şanlıurfaspor Kulübü, geçmiş yönetimde faiziyle parasını geri alanları açıkladı.

Haberin Kaynağı:
Ajansspor
Google NewsAbone OlOkunma Süresi: 36 sn
WhatsApp'ta PaylaşFacebook'ta PaylaşX'ta Paylaş
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
Şanlıurfaspor'da 'faiz' krizi
Şanlıurfaspor'da 'faiz' krizi

Şanlıurfaspor'da 'faiz' krizi

Şanlıurfaspor yönetimi kentte görev yapan basın mensuplarıyla iftar yemeğinde bir araya geldi.

Otel El-Ruha’da düzenlenen iftar yemeğine Şanlıurfaspor yöneticileri Nabi Kırmızı, İsmail Bağıban, Ali Veziroğlu, Feridun Geçgel, Halil Kızılelma, Süleyman Aksu, Kemal Süt, Mahmut Saatçi, Mehmet Çavuş, Vedat Bucak ve kentte görev yapan ulusal ve yerel basın mensupları katıldı. Yenilen iftar yemeğinin ardından açıklamalarda bulunan Şanlıurfaspor yöneticisi Nabi Kırmızı, sarı-yeşilli kulüpten faizle para tahsil edenleri belgeler halinde basın mensuplarına sundu.

Şanlıurfaspor’da eski yönetimin 466 Bin 420 TL faiz para aldıkları bildirildi. Bu arada mevcut Fethi Şimşek başkanlığındaki yönetim kurulu üyelerinin de görevden ayrılmaları durumunda alacaklarını kulübe hibe edecekleri öğrenildi. 

İşte Urfaspor’da parasını faiziyle alan eski yöneticiler;

Bu videoya da göz atabilirsin

Sizin için önerilen haberler yükleniyor...