Şekip Mosturoğlu'ndan Galatasaray'a sert tepki: "Penaltı değil, penüstü!"
Editör: Orhan Gülek
Son Güncelleme /
Fenerbahçe Yüksek Divan Kurulu Başkanı Şekip Mosturoğlu, Galatasaray maçında Göztepe'nin penaltı beklediği pozisyon için bir paylaşımda bulundu.

Son 5 Haber

Galatasaray'ın forvet listesinde yeni isim: Franculino Dju

Ertuğrul Doğan, Fatih Tekke'nin transferini istediği yerli futbolcu için bizzat devreye girecek

F1 dünyası Spielberg'e kilitlendi! 2026 Avusturya Grand Prix'si için geri sayım

Nilüfer Belediyespor, Buse Ünal Pehlivan'ın sözleşmesini yeniledi

Türkiye istenmeyen listede! Dünya Kupası'nda gol atamayan sadece 3 takım kaldı
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
AJANSSPOR - HABER
Lider Galatasaray, Süper Lig'in 18. haftasında Göztepe'yi ağırladı. Okan Buruk yönetiminde yoluna namağlup devam eden Cimbom, taraftarı önünde İzmir ekibini 2-1 mağlup ederek Süper Lig'de 2. sırada yer alan Fenerbahçe'yle arasındaki puan farkını maç fazlasıyla 11'e çıkardı.
Fenerbahçe'den, Göztepe'nin Galatasaray ile oynadığı maçta penaltı beklediği pozisyonla ilgili bir açıklama geldi.
"Penaltı değil, penüstü"
Fenerbahçe Yüksek Divan Kurulu Başkanı Şekip Mosturoğlu, maçın ardından sosyal medya hesabından bir paylaşım yaptı.
Mosturoğlu, paylaşımında, "Penaltı değil, penüstü. Bu penaltıyı vermeyeceksen neyi vereceksin" ifadelerini kullandı.
Şekip Mosturoğlu'nun bu paylaşımı, sosyal medyada büyük etkileşim aldı.