Shelvey: "Rakibimizin bizden çok daha iyi olduğunu düşünmüyorum"
Editör: Akın Ungan
Son Güncelleme /
Son dakika | Çaykur Rizespor, Süper Lig'de Fenerbahçe'ye 3-1 yenildi. Maçın ardından Jonjo Shelvey açıklama yaptı. İşte tüm detaylar...

Son 5 Haber

Yeşil Burun Adaları, Dünya Kupası'nda son 32 turuna yükseldi!

Muslera, Dünya Kupası'nda öyle bir gol yedi ki! Bielsa oyundan çıkardı

(Yazılı Özet) Senegal - Irak Maç Sonucu: 5-0

(Yazılı Özet) Fransa - Norveç Maç Sonucu: 3-1

Kulüpler Birliği toplantısında gerilim: Fenerbahçe ve Samsunspor yöneticileri tartıştı
- Haberin Kaynağı:
- Ajansspor
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
AJANSSPOR HABER
Trendyol Süper Lig'in 26'ıncı haftasında Çaykur Rizespor ile Fenerbahçe karşı karşıya geldi. Rizespor, kendi evinde Sarı-Lacivertliler'e 3-1 kaybetti. Maçın ardından Jonjo Shelvey açıklamalarda bulundu.
"Çok aptalca bir gol yedik"
Jonjo Shelvey, "İkinci yarının başında çok aptalca bir gol yedik" ifadelerini kullandı.
"Rakibimizin bizden çok daha iyi olduğunu düşünmüyorum"
Shelvey, "Rakibimizin bizden çok daha iyi olduğunu düşünmüyorum. Buradan istediğimizi alabilirdik" dedi.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...