Sivasspor, Artvin Hopaspor maçının hazırlıklarını sürdürdü
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Sivasspor, Artvin Hopaspor maçının hazırlıklarını sürdürdü

Son 5 Haber

Semih Şentürk, canlı yayında Oğuz Çetin'e sitem etti: "Görev falan istemiyorum hocam!"

İsmail Yüksel: "Mental olarak iyi değiliz! Onurumuz ve gururumuz..."

Vincenzo Montella, futbolculardan sahada görmek istediklerini açıkladı

(GOLLER ve ÖZET) Tunus - Hollanda | Maç Sonucu: 1-3

(GOLLER ve ÖZET) Japonya - İsveç | Maç Sonucu: 1-1
- Haberin Kaynağı:
- Anadolu Ajansı
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
SİVAS (AA) - EMS Yapı Sivasspor, Ziraat Türkiye Kupası 3. eleme turunda Artvin Hopaspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.
Teknik direktör Servet Çetin yönetiminde kulüp tesislerinde gerçekleştirilen antrenman, ısınma koşusuyla başladı ve kondisyon çalışmasıyla devam etti. Ardından 5'e 2 pas çalışmaları yapan kırmızı-beyazlı ekip, yarı sahada çift kale maçla antrenmanı tamamladı.
Kırmızı-beyazlı ekip, yarın maçın hazırlıklarına devam edecek.
EMS Yapı Sivasspor ile Artvin Hopaspor, 2 Kasım Perşembe günü saat 13.00'te BG Grup 4 Eylül Stadı'nda karşılaşacak.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...