Spartak Trnava Kulübü, Fenerbahçeli yöneticileri ağırladı
Editör: Ajansspor
Son Güncelleme /
Spartak Trnava Kulübü, Fenerbahçeli yöneticileri ağırladı

Son 5 Haber

Yeşil Burun Adaları, Dünya Kupası'nda son 32 turuna yükseldi!

Muslera, Dünya Kupası'nda öyle bir gol yedi ki! Bielsa oyundan çıkardı

(Yazılı Özet) Senegal - Irak Maç Sonucu: 5-0

(Yazılı Özet) Fransa - Norveç Maç Sonucu: 3-1

Kulüpler Birliği toplantısında gerilim: Fenerbahçe ve Samsunspor yöneticileri tartıştı
- Haberin Kaynağı:
- Anadolu Ajansı
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-
İSTANBUL (AA) - UEFA Avrupa Konferans Ligi H Grubu 2. haftasında Fenerbahçe'nin deplasmanda karşılaşacağı Spartak Trnava, sarı-lacivertli yöneticileri yemekte ağırladı.
Fenerbahçe Kulübünden yapılan açıklamaya göre, Slovak ekibinin ev sahipliğinde gerçekleşen organizasyonda Fenerbahçe Yönetim Kurulu Üyeleri Selahattin Baki, Bekir İrdem, sportif direktör Mario Branco ve kulüp yetkilileri yer aldı.
Açıklamada UEFA delegelerinin de hazır bulunduğu belirtilirken, yemeğin ardından iki kulüp yetkililerinin karşılıklı hediye takdimi yaptığı ifade edildi.
Bu videoya da göz atabilirsin
Sizin için önerilen haberler yükleniyor...