Ajansspor

Sporcular Sivas’a 4 madalya getirdi

Editör: Ali Bozkurt

Son Güncelleme /

Kırşehir’de düzenlenen 23 Yaş Altı ve Elit Büyükler Muaythai Bölge Şampiyonası’na Sivas’ı temsilen katılan sporcular kente 4 madalya ile döndü.

Haberin Kaynağı:
Ajansspor
Google NewsAbone OlOkunma Süresi: 28 sn
WhatsApp'ta PaylaşFacebook'ta PaylaşX'ta Paylaş
😀-
😂-
😢-
😡-
😲-

AJANSSPOR HABER

Kırşehir’de düzenlenen Gençler, 23 Yaş Altı ve Elit Büyükler Muaythai Bölge Şampiyonası sona erdi.
Aşıkpaşa Spor Salonu’nda gerçekleştirilen şampiyonaya, Eskişehir, Ankara, Sivas, Konya, Karaman, Çankırı, Kırıkkale, Kırşehir, Aksaray, Niğde, Kayseri, Nevşehir ve Yozgat'tan 600 sporcu ve antrenör katıldı.

Zorlu ve çekişmeli geçen müsabakalarda sporcular dereceye girebilmek için ter döktü. Şampiyonaya Sivas’ı temsilen katılan sporcular ise derece yapmayı başardı. Sporculardan Fatih Gülhan 67 kiloda altın, Furkan Alıcı 91 kiloda altın, Onur Asanakut 57 kiloda gümüş ve Ali Öztürk 81 kiloda bronz madalya kazanarak kente döndü.

Bu videoya da göz atabilirsin

Sizin için önerilen haberler yükleniyor...